Hospitality
Gastvrijheid is meer dan service verlenen. De service plus en het "wow" effect geven net dat stukje extra. Goede communicatie door lichaamstaal, oogcontact en taalgebruik geven die plus. Suggestieve verkoop en upselling hoort daarbij.
Klanttevredenheid is essentieel voor het succes van een bedrijf, vooral in de horeca en hospitality sector. Een gastgerichte training kan helpen om medewerkers te leren hoe ze klanten het beste kunnen bedienen en hoe ze een positieve ervaring kunnen creëren.
Tijdens een gastgerichte training leren medewerkers hoe ze klantvragen en -klachten kunnen behandelen, hoe ze een vriendelijke en professionele houding kunnen aannemen en hoe ze kunnen anticiperen op de behoeften van de klant. Daarnaast wordt er vaak aandacht besteed aan het belang van een goede communicatie, teamwork en het opbouwen van een sterke relatie met de klant.
Door medewerkers te trainen in gastvrijheid en klantgerichtheid, kunnen bedrijven hun klanten beter van dienst zijn en hun klanttevredenheid verhogen. Dit kan leiden tot meer herhaalde bezoeken, positieve mond-tot-mondreclame en uiteindelijk een hogere omzet voor het bedrijf. Het investeren in gastgerichte training is daarom een waardevolle stap voor bedrijven om de klanttevredenheid te verbeteren.
Heeft u team een boost nodig? Wilt u uw omzet vergroten? Of heeft u andere "hospitality" issues in uw organisatie?
Wij kunnen helpen de cirkel te doorbreken....